Par to filmiņu

Nupat jau var redzēt Zenit arī CD12 rezultātus(pirmā filmiņa). Bildes dabūju jau trešdien, šodien ir piektdiena - īpaši neatpalieku no plāna. Kā jau teicu, 36 kadros vesels gads sākot ar pagājušā gada februāra Berlīni. Bet tad jau par visu pēc kārtas.

Pirmās divas bildes ir no Berlīnes. Rietumberlīne. Patiešām pirmo ar Zenītu izfotografēto filmiņu pamanījos sačakarēt apmēram pus stundu iepriekš iztrakojoties dzelzceļa stacijā, jo nepacietība lika mēģināt pārtīt filmiņu nemaz īsti nezinot, kā to izdarīt. Tad gan pamanījos arī nosolīties, ka nekad vairs neizmantošu Zenītu, bet līdz ko kompanjons piedāvājās kameru nopirkt, pārdomāju un pēc pus stundas manas un Zenīta attiecības jau bija atgriezušās normālā stāvoklī. Dodamies meklēt Bahnhof Zoo, ko vēlāk arī atrodam. Austrumberlīne sirdij tuvāka, laikam kaut kāda nolemtības sajūta tur maisās, bet ne par to mēs tagad.

Šeit aprīļa pats sākums, Lago di Caldaro. Tur pavasaris sākas daudz ātrāk. Viens pamanījās pat nopeldēties. Izvizinājāmies ar ūdensvelosipēdiem, nodegu saulē un sapratu, ka manas kājas vairs nav ne tuvu tik stipras kā kādreiz. Vecums, vai zinies…

Aprīļa beigas - Lieldienas. Bijām Minhenē uz vienu dienu. No rīta aizbraucām, vakarā atpakaļ. Pilsēta pārāk atgādināja Rietumberlīni. Jauki, jā, garšīgs alus, bet pilsēta galīgi ne manā gaumē. Viss liekas pabeigts, perfekts un garlaicīgs savā ziņā.

Tur pat Minhenē - Maikla Džeksona piemiņas vieta. Tā man teica, ka šis atrodas blakus mājai, no kuras balkona viņš bija izkāris savu bērnu vai kaut kā tā.

Atpakaļ Bolzano (principa pēc nesaucu to par Bolcāno kā tas ir latviski, jo tas skan kaut kā jēli, dažreiz nevajag visu mēģināt latviskot). Maija beigas. Lietainā dienā klīdām apkārt un tad tur pie baznīcas bija Marija. Es nezinu, kas tajā brīdī bija pa kreisi, bet tas nu tur tagad arī ir palicis.

Citā reizē jau jūnijā braucām kalnos uz Colle. Uz turieni tika izbūvēts pasaulē pirmais gaisa vagoniņš 1908.gadā. Redzējām viņa prototipu. Cilvēki tajā laikā bija pietiekami traki, lai brauktu 1200m augstumā iekš kaut kā veidota no koka un bez nekādām drošībām, varēja izbaudīt vēju sejā. Mums gan tas viss bija mazliet civilizētāk. Ļoti skaista vieta.

24.jūnijā uzreiz pēc eksāmena aizbraucām uz Merano. Jāņi man nebija. Toties redzēju virkni ar vabolītēm.

Jūlija beigas pirms braukšanas mājās skats pa istabas logu. Joprojām mazliet pietrūkst tas augstums un viņu antenas. Un vēl jau daudz kas cits, bet tas tā.

Te jau trešā advente Latvijā.

Janvāra beigas. Tika mēģināts no 3 datoriem uzbūvēt vienu optimāli strādājošu. Tad arī sapratu, ka elektriskais skrūvgriezis ar savu ģenialitāti nestāv tālu no copy-paste izgudrojuma.

Janvāra beigas. Joprojām skaidrais, skaistais un aukstais laiks aiz mana loga.

Februāra sākums. Aiz loga apmācies un aizsalis Ķīšezers.

Pēdējā bilde ir self-descriptive.

Tas laikam arī būtu viss. Vēl rindā stāv viena puspabeigta filmiņa, kuru gribētos pārcelt uz citu kameru, bet tam vajag ļoti tumšu tumsu un jācer, ka es labi māku darboties uz tausti. Tā lūk. Līdz citai reizei.